Her finder du de praktiske oplysninger for juniorspejdere, tropspejdere, seniorspejdere og rovere på Aroslejren. Har du et spørgsmål, så tjek enten på vores facebook-side eller tjek vores side med masser af svar. Finder du det ikke der, så smid en mail til [email protected].
Hvornår skal jeg afsted?
Juniorspejdere, tropspejdere, seniorspejdere og rovere deltager fra lørdag d. 2. juli til lørdag d. 9. juli. Hvornår I skal afsted, afhænger af din gruppe.
Hvad koster lejren?
Lejren koster 1.000 kr.
Hvor finder jeg en pakkeliste?
Du kan finde en pakkeliste lige her. Har du spørgsmål, så kontakt din leder.
Hvad er programmet?
Det kan du se lige her. Når vi kommer tættere på lejren kan du klikke på elementerne i programmet og se mere info om dem.
Hvornår skal jeg tilmelde mig – og hvordan?
Den endelige tilmelding åbner i uge 22. Du kan finde den her: www.flexbillet.dk/marselis-distrikt
Forhåndstilmeldingen er lukket – kan jeg stadig komme med?
Det kan du! I den endelige tilmelding vælger du blot, at du ikke er forhåndstilmeldt.
Kommer der en lejr t-shirt?
Det gør der! I forhåndstilmeldingen kunne vi se, at der var en stor interesse for en sådan t-shirt. Den kommer til at koste 75 kr og skal bestilles inden lejren.
T-shirten udleveres på lejren. Din leder ved mere om, hvor og hvornår det sker.
Post på lejren
Hvis nogen gerne vil sende et brev eller pakke til en spejder, så er adressen som følger:
Moselund Spejdercenter
Århusvej 8-10
8382 Hinnerup
Spejderens navn
Enhed
Gruppens navn
Besøgsdag
Der er besøgsdag på lejren tirsdag. Det er samme dag, som bæverne og ulvene skal hjem. Der kommer mere information om, hvornår besøgsdagen starter og slutter.